Steun de distributiewerkers!

Gepubliceerd op 6 maart 2013

Steun ons en zeg samen met ons: Laat AH weer Albert Heijn zijn! 

Steun jij de distributiewerkers?

Bekijk de resultaten

Loading ... Loading ...

De oude Albert Heijn voelde zich meer betrokken bij zijn klanten en zijn medewerkers dan bij snelle winst en beurskoersen. Het huidige AH-management denkt helaas anders. Zijn zij wél gefixeerd op aandeelhouderswaarde en hoge bonussen voor de top, met als gevolg: lage lonen en grote onzekerheid op de werkvloer. Amerikaanse toestanden die hier niet passen. Van het sociale, oer-Hollandse gedachtegoed van de oude Heijn is weinig meer over.

Wij, de distributiewerkers van Albert Heijn, stappen uit de onzichtbaarheid. We kunnen het niet langer aanzien hoe ons mooie bedrijf dreigt te ontsporen. De oude heer Heijn had niks met krijtstreep-managers en snelle jongens. De oude heer Heijn had respect voor zijn personeel, hij zou zeker weten aan ónze kant staan.